Cumartesi

Yves Rocher Tahiti Monoi Yağı

|

HOOLA !


Bize son nazını yapan güneşli günler kapıdayken, kokusuyla onu çağrıştırıp cilde ve saçlara jest yapan ; Yves Rocher Tahiti Monoi Yağı bloga not düşmenin tam zamanı ! Yaza hazırlık turlarında bakım rutininize güzel koku tınılarını sıkıştırmakta fayda var, geride kalan mevsimin pasını atmak için sanki .

Yazarınızın bakım yağlarına olan zaafını vefalı okuyanlar zaten biliyor ki güzel kokular koleksiyonerliğini besleyen parçalar girince işin içine keyfim daha da demleniyor . Benim gibi düşünenler olmuş ki bu bakım yağının parfüm seçeneği de mevcut raflarda ve ayrı bir yazıyı hak ediyor o sebeple koku tınısını tanımlama kısmını biraz es geçiyorum ki haksızlık olmasın . Esas kahramanın rolünden çalmayalım şimdilik ve benim deneyim günlüğüme yakından bakalım ...

Yves Rocher Tahiti Monoi Yağı
Yves Rocher Tahiti Monoi Yağı 39.90 ₺
Bakım sever bünyelerin müptelası olduğu ; Hindistan cevizi yağında harmanlanan saf Tiare çiçekleri ile oluşan Tahiti Monoi yağı , yüzde doksan yedi doğal içeriği ve mineral yağlardan uzak parabensiz formülü ile tende kullanımı güvenli kılıyor . Kış diliminde yağın donma meyilden bile anlayabilirsiniz bu doğallığı . Gerçi ; Egzotik ve keyif veren çiçeksi kokusu ile zaten odağınızda olmuyor bu detaylar ama yine de not düşmek istedim 💛

Markanın tadından yenmez indirim zamanlarında edindiğim bakım yağını , kış aylarında kullanmaya başladığım için bronzlaştırıcı misyonu ile henüz tanışamadım fakat güzel bir güneş korumasının üzerine sürüp güneşin teni kurutucu etkisini ekarte ederek tene tatlı bir ton vereceği kanısındayım ki bu anlamda seveni oldukça çok .

Tendeki bakımındaki etkilerini merak edenler için özetlemek gerekirse ; Kış diliminde tenim oldukça kuru olduğu için kuru yağlara rutinimde daha çok ağırlık veriyorum , bu yönde değişmez favorim : Caudalie kuru yağın tahtını yerle bir etmese de yokluğunu aratmadı . Tene hızlı nüfuz edişi ve geride bıraktığı yumuşak , nemli bitişiyle rafımdaki yerini perçinledi ki asıl beni tavlama sebebi saçlara kattığı ışıltılı ve kalıcı kokusu sebebe inersek .

Yine de eklemeliyim ki saç bakım rutininde kullanacağınız miktar çok önemli yoksa sonuçtan memnun kalmayabilirsiniz . Örneğin tutuş gücü olan şekillendiricilerle bukleler elde edecekseniz bu etkiyi düşürüyor . Saçlarınıza düz bir form verecekseniz duruma çok yakışıyor kattığı ışıltı ve mis kokusu ile . Benim gibi kuru saçlardan ya da işlemsel etkilerin yarattığı nemsizlikten şikayetçi iseniz ; su gibi misali içiyor teller ama yine altını çizelim ki hacimden çalmamak için kullanacağınız doz önemli , minimal davranmakta fayda var .

Güneş faktörüne karşı saç uçlarında güzel bir kalkan olacaktır Hindistan cevizi yağı gücünü de arkasına aldığı için bu anlamda kırıklar için ayrıca güzel bir defans hamlesi sayabiliriz kendisini kullandığınız zamanlarda .

Son olarak ; Bakım yağlarını cam ambalajlarda alma takıntım sebebiyle yok saydığım bir dezavantajı var maalesef . Ürün ağzı geniş olduğu için kullanım esnasında pratik değil benim gibi kronik sakarlar açısından fakat spreyli seçeneği de mevcut plastik şişede . Görsel altındaki fiyat bilgisine tıklayarak sitesinden detaylarını inceleyebilirsiniz . Benim gibi beğenenleri var mı merak etmedim değil ^^

Sevgilerimle 💋

4 yorum :

  1. Harika bir şekilde anlatmışsın.

    Denemeyi çok istiyorum ama yağlar beni hep korkutuyor, vücuttaki tüyleri besleyip çoğaltır mı diye bir düşüncem var, saçlarımda ince telli ve yağlı olduğu için miktarı ayarlayamayıp iyice yağlandırmaktan korkuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senacım kocaman teşekkürler <3
      Uzunyıllardır yağları kullanıyorum özellikle kışları yoğunlukla ve hiç öyle bir problem yaşamadım inan gönlün rahat olsun . Tüyleri alma tekniğimiz ve hormonlar sadece bu durumun dengesini değiştirebiliyor ki kozmetiklerde durumu tetikleyici bir içerik yoksa sorun olmuyor bahsi geçen yağlar problem teşkil etmeyen gruptan ^^ ama saçlarda iş değişiyor minimal miktarlarda sadık kalınca sorun yok ama o da bakımdan ziyade parlatıcı serum niyetine geliyor öyle olunca mis gibi serumlar var ona taş çıkaran ^^

      Sil
  2. Nuxe kuru yağsını kullanıyorum şuan ama bunu da çok merak etmekteyim. Bittiğinde bir şans vereceğim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ya ben çok seviyorum bu yağı ve kokusunu! Fakaat, parfümünü 3500 kat daha çok sevmiştim :)))

    YanıtlaSil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥