Pazartesi

Yves Rocher Jumbo Göz Kalemi - Akçağaç & Hardal

|

HOOLA !


Gözleri süslemek makyajın en sevdiğim adımı olsa da söz konusu farlar olunca bu adıma oldukça mesafeliyim kendime yakıştıramadığımdandır belki ... Derken , yeni yıla özel koleksiyonunda renk skalasını genişleten Yves Rocher Jumbo Göz Kalemi ailesi şipşak kullanım tarzı ve renkleri ile farlarla mesafeli olan ilişkimi hatrı sayılır derecede ısıttı .

Göz makyajındaki geleneksel tavrımı biraz sarsma fikri hoşuma gitmeye başlayınca blogda yeni far seçeneklerinin detaylarını not düşecek olacağının garantisini vermiş olsun yazarınız !
Yves Rocher jumbo göz kalemi


Jumbo göz kalemleri ; Monochrome makyaj rüzgarına yakışacak türden canlı ve kremsi dokusu olan bu kalemler ve açıkcası beklemediğim bir performans sahipler . Tek başına kullanabileceğiniz ya da gözleri vurgulayacak tonları ile canlı bakışlara ipeksi bir bitişle imza atıyor .

Dokusuna yumuşaklık kazandıran Kamelya yağı ile kullanımı kolay kılıyor . Artı bir avantaj tadında ise paraben içermiyor oluşu eklenebilir . Dilerseniz göz kalemi olarak kullanabilir dilerseniz far olarak tüm göz kapağınıza uygulamanız mümkün . Yağlı göz kapaklarına sahip olduğum için baz ile tüm göz kapağımı örtmediğimde gün sonuna doğru çizgilenme yaşadım yaz diliminde fakat şu ara bu sorunu yaşamadım düşen sıcaklıktan ötürü olsa gerek ki renklerin güzelliğinden sebep görmezden geldiğim bir detay oldu aslında bu durum ^^

Dokusu sebebiyle çabuk sabitlenmediğinden dolayı hata payını düzeltme açısından zaman tanıyor ki makyaja yeni başlayanlar için far uygulamasını sevmek adına güzel bir seçenek olabilir kalem farlar .
Gelelim bendeki renklere ...

Akçağaç ( 09 Rouge érable ) : Sıcak kiremit rengi ilk bakışta mat hissi uyandırsa da içinde mikro simler barındırıyor. Dağıtması ve uygulaması oldukça kolay . Güne yetecek kadar kalıcı bazsız haliyle . Kardeşi Hardal (10 Jaune Moutard ) : Açık Tarçın'a çalan hardal tonunu geçişler için kullanabilir dilerseniz tek başına ya da ona uyum sağlayan akçağaç ile gölgelendirebilirsiniz ki ben en güzel örneğini L'arc-en-ciel Başak (tık ) hatunda gördüm 💓 Performans açısından ikisi birden aynı pratiklikte biraz daha ortalarına gelince bu farların yeni renklere geçme bahanesini bulmuş olurum sanırım .

Sınırlı koleksiyonun altı rengine ; Yves Rocher çevrimiçi sitesi & mağazalarından hala ulaşabilirsiniz . Mevsim dilimine çok yakışacak renkler olduğu için detayları bloga not düşmeyi şimdiye ertelemiştim bence tam zamanı . 32.90₺ satış etiketine sahip fakat sık yapılan indirimlerle 20₺ aralığında yakalamanız çok olası . Başka renklerini deneyen var mı aranızda ?

Sevgilerimle 💋

6 yorum :

  1. Bu iki renk de birbirinden güzel... Hala satıştayken bakmam lazım sanırım, tam sonbaharlık. Güle güle kullan, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim seri yenilenmeden kurcalamakta fayda var :)

      Sil
  2. Ayyy :))) adımı görünce nasıl mutlu oldum!!!! Teşekkür ederim takdirin için Eda'cım, çok öpüyorum seni!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım ben de seni öpüyorum ve takdir etmemek ne mümkün paylaşımlarını^^

      Sil
  3. renkler harika :)teşekkürler bilgilendirme için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim vakit ayırdığın için ^^

      Sil

Renk kattığınız için teşekkür ederim ♥